Najczęściej zadawane pytania, ogólne informacje i przewodnik "krok po kroku"

Panel zleceń - w skrócie

Panel zleceń znajduje się po prawej stronie ekranu, gdy jesteś zalogowany.

Służy on do wprowadzania na Platformę Wymiany nowych zleceń oraz anulowania zleceń istniejących. Każde z nich będzie się znajdowało w jednym z kilku możliwych stanów.

Wprowadzanie zlecenia

Krok 1. bardziej szczegółowo

ZALOGUJ SIĘ.Wybierz miejsce, z którego chcesz zacząć. Może to być strona RYNKÓW lub strona SALDAw TWOIM KONCIE. Panel zleceń widoczny jest po prawej stronie ekranu.

Kliknij zakładkę KUPUJ, SPRZEDAJ, lub ASYSTENT - znajdują się w górnej części panelu.

Wprowadź szczegóły swojego zlecenia, przyciśnij KUPUJ lub SPRZEDAJ u dołu panelu. Przejrzyj jeszcze raz swoje zlecenie i ZATWIERDŹ je przyciskiem u dołu panelu.

Dostęp do zleceń już istniejących

Krok 1. bardziej szczegółowo

Przejdź do strony HISTORIA, a tam do ZLECEŃ.Zastosuj odpowiedni filtr, by przejść do interesujących Cię zleceń aktywnych (otwartych).

Kliknij którykolwiek z wyświetlonych zleceń. Panel po prawej wyświetli jego szczegóły.

By powrócić do możliwości wprowadzania nowych zleceń w panelu, przyciśnij ZAKOŃCZ

Anuluj zlecenie

Krok 1. bardziej szczegółowo

Przejdź do strony HISTORIA, a tam do ZLECEŃ.Zastosuj filtr wyślwietlający zlecenia, które są wciąż aktywne.

Jeśli zlecenie rzeczywiście jest aktywne, w panelu po prawej pojawi się przycisk ANULUJ.By wycofać zlecenie z Paltformy Wymiany, należy go jedynie przycisnąć.