Panel zleceń - w skrócie
Panel zleceń znajduje się po prawej stronie ekranu, gdy jesteś zalogowany.
Służy on do wprowadzania na Platformę Wymiany nowych zleceń oraz anulowania zleceń istniejących. Każde z nich będzie się znajdowało w jednym z kilku możliwych stanów.
Wprowadzanie zlecenia
Krok 1. bardziej szczegółowo |
ZALOGUJ SIĘ.Wybierz miejsce, z którego chcesz zacząć. Może to być strona RYNKÓW lub strona SALDAw TWOIM KONCIE. Panel zleceń widoczny jest po prawej stronie ekranu. Kliknij zakładkę KUPUJ, SPRZEDAJ, lub ASYSTENT - znajdują się w górnej części panelu. Wprowadź szczegóły swojego zlecenia, przyciśnij KUPUJ lub SPRZEDAJ u dołu panelu. Przejrzyj jeszcze raz swoje zlecenie i ZATWIERDŹ je przyciskiem u dołu panelu. |
Dostęp do zleceń już istniejących
Krok 1. bardziej szczegółowo |
Przejdź do strony HISTORIA, a tam do ZLECEŃ.Zastosuj odpowiedni filtr, by przejść do interesujących Cię zleceń aktywnych (otwartych). Kliknij którykolwiek z wyświetlonych zleceń. Panel po prawej wyświetli jego szczegóły. By powrócić do możliwości wprowadzania nowych zleceń w panelu, przyciśnij ZAKOŃCZ |
Anuluj zlecenie
Krok 1. bardziej szczegółowo |
Przejdź do strony HISTORIA, a tam do ZLECEŃ.Zastosuj filtr wyślwietlający zlecenia, które są wciąż aktywne. Jeśli zlecenie rzeczywiście jest aktywne, w panelu po prawej pojawi się przycisk ANULUJ.By wycofać zlecenie z Paltformy Wymiany, należy go jedynie przycisnąć. |