Jak anulować zlecenie? - w skrócie
Procedura
Step 1. więcej szczegółów |
Otwórz swoje zlecenia ze strony HISTORIA ZLECENIA.Zastosuj odpowiednie filtry, żeby ograniczyć widok do typu zleceń, o jaki Ci chodzi. Tam, gdzie otwarte zlecenie wciąż może być anulowane, przy szczegółach zlecenia w panelu po prawej pojawi się przycisk ANULUJ.Przyciśnięcie go anuluje zlecenie lub tę jego część, która pozostawała wciąż otwarta i niezrealizowana w przypadku zleceń zrealizowanych częściowo. |
Co się dzieje potem?
- W przypadku zleceń za pośrednictwem Platformy Wymiany, tylko niezrealizowana część zlecenia zrealizowanego częściowo może zostać anulowana. Nie możesz anulować zrealizowanej już transakcji, gdyż byłoby to nieuczciwe w stosunku do osoby, która była druga stroną tej transakcji.
- Niewyegzekwowana część Twojego zlecenia zostanie wycofana z platformy wymiany i nie pociągnie już za sobą żadnej transakcji.
- Na swój adres email otrzymasz kontrakt na tę część zlecenia, która została przed anulowaniem zlecenia wyegzekwowana (jeśli tak było).
- Środki finansowe lub kruszec, których dotyczyło zlecenie, zostaną odblokowane i udostępnione do ponownego użycia.
Uwagi
- Instrukcja anulowania transakcji będzie zrealizowana przez BullionVault ze skutkiem natychmiastowym.Jakkolwiek prosimy o świadomość, że jeśli ktoś akurat odpowiedział na Twoja ofertę - między chwilą, kiedy postanowiłeś anulować zlecenie, a momentem, w którym przycisnąłeś czerwony guzik je anulujący - to ta transakcja została zrealizowana. Może się więc zdarzyć, że po anulowaniu okaże się, że sprzedałeś lub kupiłeś nieco więcej niż przed chwilą myślałeś.
- Uwaga: Niektórych rodzajów zleceń nie można anulować. Dotyczy to np. zleceń zakupu i sprzedaży po Londyńskiej Cenie Dnia w okresie tuż przed ogłoszeniem oficjalnej Ceny Londyńskiej.
- Żeby sprawdzić, jaka dokładnie część tego zlecenia została wyegzekwowana, przejdź do HISTORII, a tam do podstrony ZLECEŃ.