Najczęściej zadawane pytania, ogólne informacje i przewodnik "krok po kroku"

Ustawienia konta

Ta strona precyzuje szczegóły Twojego konta w BullionVault.Za jej pośrednictwem możesz wprowadzić do systemu szczegóły swojej tożsamości, ustawić strefę czasową, włączyć alarm przeciwwłamaniowy, etc.

Procedura

Krok 1. ZALOGUJ SIĘ a następnie kliknij USTAWIENIA w opcjach sub-menu TWOJEGO KONTA.
Krok 2. Możesz modyfikować większość ze swoich ustawień, ale możliwości zmiany nie podlega login, Twoje pełne nazwisko (gdy konto zostało już zweryfikowane), ani też Twoje dane bankowe.

Strona ustawień

Preferencje

  • Hasło : Możesz zmienić swoje hasło.
  • Pseudonim publiczny : To pod nim będziesz figurował w audycie dziennym BullionVault.Powinno to być coś, co nie zidentyfikuje Cię zbyt łatwo dla osób trzecich.Generujemy dla Ciebie unikalny pseudonim w momencie, kiedy zakładasz swoje konto.Możesz go jednak zmienić na cokolwiek innego wedle własnego upodobania.Prosimy o nieużywanie słów uznawanych za obraźliwe, ani też prawdziwych nazwisk innych osób.
  • Moja waluta : Jest to waluta, w której będą obliczane przybliżone wartości Twoich środków walutowych i posiadanego złota, kiedy jesteś zalogowany do swojego konta.Nie zmusza Cię to w żadne sposób do transakcji tylko w tej walucie, oznacza to jedynie, że kiedy w sub-menu TWOJEGO KONTA przejdziesz do opcji SALDO, górna sekcja tej strony będzie pokazywać wartości w preferowanej przez Ciebie walucie.
  • Moja strefa czasowa : Jeśli ustawisz ją prawidłowo, nasza strona będzie pokazywać czas w sposób, jaki jest najodpowiedniejszy w Twoim przypadku.Dowiedz się więcej o strefach czasowych.
  • Informacje o logowaniu (Email) : To ustawienie sprawia, że przy każdym logowaniu informację o tym będziesz otrzymywał na swój adres email.Informacje o każdym logowaniu są dobrym środkiem bezpieczeństwa, są przez nas wysyłane bezpłatnie, ale oczywiście skuteczność tej metody zależy od tego, jak systematycznie monitorujesz własny email.
  • Informacje o logowaniu (SMS) : To ustawienie powoduje, że o każdym logowaniu informuje Cię SMS.Ponieważ większość ludzi telefon komórkowy nosi przy sobie przez cały czas, jest to świetny sposób monitorowania bezpieczeństwa swojego konta nawet w okresie, w którym przez długi czas nie zaglądasz do Internetu.Usługę tę nazywamy Alarmem przeciwwłamaniowym (Burglar Alarm).Wiąże się z nim niewielka opłata za każdą wiadomość. Być może powinieneś więc pomyśleć o tej usłudze, jeśli nie planujesz logować się zbyt często.
  • Informacje o zleceniach (Email) : Dzięki temu ustawieniu będziesz otrzymywał email o każdym złożonym zleceniu.Jest to świetny środek bezpieczeństwa, ale jego skuteczność jest uzależniona od systematyczności, z jaką sprawdzasz swój email.Użytkownicy, którzy nie handlują z nami zbyt regularnie, powinni być może uaktywnić tę opcję. Jeżeli jednak kupujesz i sprzedajesz systematycznie i często, ryzykujesz otrzymywanie na swój adres email mnóstwa wiadomości; jeżeli więc pragniesz mieć tam spokój, może powinieneś tego jednak nie aktywować.
  • Informacje o zleceniach (SMS) : To ustawienie spowoduje, że z każdym zleceniem będziemy na Twój numer telefonu wysyłać wiadomość tekstową.Jest to wariacja Alarmu przeciwwłamaniowego (Burglar Alarm), który odzywa się za każdym razem, gdy się logujesz.Jest to obciążone drobną opłatą, żeby pokryć koszty telekomunikacyjne.Możesz więc uzyć tej opcji, kiedy np. masz zamiar często sie logować, ale nie będziesz składać zbyt wielu zleceń.

Opcja Auto-Invest

Dane kontaktowe

  • Nazwisko: Wprowadź swoje pełne nazwisko.Skróty i inicjały są dla nas trudniejsze do zweryfikowania z Twoimi dokumentami. Najlepiej umieścić imię i nazwisko w takiej samej formie, w jakiej pojawia się ono na Twoim wyciągu z konta bankowego, które zamierzasz połączyć z kontem w BullionVault.

    BullionVault - ze względu na międzynarodowe przepisy mające na celu zapobieganie praniu brudnych pieniędzy - ma obowiązek upewnić się, że pieniądze, za które zamierzasz kupić złoto, pochodzą z konta bankowego pod Twoim prawdziwym nazwiskiem, a nie ze źródła o fikcyjnej tożsamości.Twój bank już Twoją tożsamość zweryfikował, kiedy więc otrzymamy Twoje pieniądze (co zawsze odbywa się za pośrednictwem systemu bankowego), jedną z rzeczy, które sprawdzamy, jest nazwisko, pod którym założone jest konto.Przekazywanie środków do Twojego konta w BullionVault będzie łatwiejsze, jeśli podasz nam swoje nazwisko w takiej samej formie, w jakiej figuruje ono na Twoich wyciągach bankowych i w jakiej zobaczymy je jako źródło przychodzących pieniędzy. Z tego samego powodu, gdy będziesz chciał wypłacić pieniądze, Twój bank łatwiej zaakceptuje przelew, jeśli nazwisko w danych przelewu będzie się zgadzało z tym, jakie figuruje w ich . Preferowany przez nas format: "JAN KAZIMIERZ KOWALSKI" ;inne możliwości: "KOWALSKI, JAN KAZIMIERZ"; "KOWALSKI J.K."; lub, jeżeli konto należy do spółki: "JAN KOWALSKI SP Z O.O.".

  • Adres email: Prosimy o użycie adresu email, do którego systematycznie zaglądasz.Na ten adres będziemy wysyłać informacje o transakcjach i o logowaniu (jeśli tę opcję uaktywnisz).Jeśli nie zaglądasz do tego adresu email systematycznie, bezpieczeństwo Twojego konta będzie mniejsze.
  • Drugi adres email: Na ten adres będziemy przesyłać - do zaufanych stron trzecich - potwierdzenia realizacji zleceń oraz wyciągi z konta BullionVault.
  • Adres: Twój prywatny adres domowy.
  • Telefon komórkowy: Używamy go, by przesyłać Ci wiadomości tekstowe w ramach "Alarmu przeciwwłamaniowego" (Burglar Alarm), czasem także, by się z Tobą w jakiejś sprawie skontaktować.
  • Numer stacjonarny: Twój domowy numer telefonu.

Dane bankowe

Twoje konto w BullionVault jest związane z jednym kontem bankowym - tym, z którego pochodzi Twój pierwszy przelew do BullionVault.Ze względów bezpieczeństwa, jak również ze względu na ustawodawstwo skierowane przeciwko praniu brudnych pieniędzy, nie można go zmieniać.