Najczęściej zadawane pytania, ogólne informacje i przewodnik "krok po kroku"

Jak zasilić konto - w skrócie

Jeżeli chcesz się dowiedzieć, co dokładnie będzie się działo z Twoimi pieniędzmi, kliknij tutaj.

Ważna informacja na temat połączenia Twojego konta bankowego z Twoim kontem BullionVault

OSTRZEŻENIE! Twoje konto bankowe, z którego dokonujesz pierwszej wpłaty zostaje na stale połączone z Twoim kontem BullionVault.Każda kolejna wpłata środków musi pochodzić z tego samego konta bankowego. Również jedynie na to konto będzie możliwa wypłata środków. Są to środki ostrożności wymagane przez brytyjskie i międzynarodowe przepisy dotyczące przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy oraz przez nas w celu poprawy Twojego bezpieczeństwa. * Wyjątkiem jest, jeśli przelanie środków na połączone konto bankowe jest niemożliwe.

Procedura

Krok 1. bardziej szczegółowo Gdy jesteś zalogowany, wybierz TWOJE KONTO w menu głównym, a następnie kliknij na DEPOZYT. Wybierz odpowiedni kraj, w którym znajduje się Twój bank oraz odpowiednią walutę. Do dyspozycji możesz mieć kilka rodzajów przelewu; wszystko zależy od lokalizacji Twojego banku. Pamiętaj, aby w tytule przelewu podać nazwę użytkownika (login) konta BullionVault. Posiadacze konta bankowego na terenie Zjednoczonego Królestwa, mogą dokonać tylko pierwszej wpłąty za pomocą karty debetowej. Wszystkie kolejne wpłaty muszą już odbywać się przelewem z tego samego konta bankowego. Nie akceputjemy kart kredytowych oraz przedpłaconych (pre-paid). UWAGA: Użytkownicy deponujący środki za pomocą kart debetowych, w ramach potwierdzenia, muszą koniecznie przesłać kopię wyciągu z połączonego konta bankowego, na którym widnieje ich transakcja.

Co się dzieje potem?

  • Twój bank, zanim przeleje Twoje pieniądze, będzie prawdopodobnie wymagał normalnej procedury identyfikacyjnej, przygotuj więc swoje hasło (jeśli będzie to transakcja on-line) lub paszport czy dowód osobisty. Oczywiście, sam wiesz najlepiej, na ile Twój bank Cię zna.
  • W zależności od tego, który mechanizm płatności wybierzesz, Twój bank może też obciążyć Cię jakąś opłatą. Transakcje internetowe są zwykle bezpłatne, ale mogą się za to zemścić tym, że są dość powolne i trochę to potrwa zanim pieniądze znajdą sią na koncie w BullionVault. Przelewy typu SWIFT są znacznie szybsze i zazwyczaj kosztują około 20-30$.
  • Nasz bank - Lloyds - informuje nas o przelewach na bieżąco, drogą elektroniczną, natychmiast po tym, jak pieniądze wpłyną na nasze konto. Sprawdzamy nasz bankowy mailbox regularnie, co dwie godziny w normalnych europejskich godzinach biurowych.
  • Gdy pieniądze wpłyną na twoje konto w BullionVault, niezwłocznei zostaniesz o tym poinformowany na adres email, pod którym jesteś u nas zarejestrowany. Bądź przygotowany na 3 dni robocze w przypadku przelewu SWIFT lub około 5 dni roboczych w przypadku innych rodzajów przelewów, jak europejski BACS czy przelewy internetowe.Skontaktuj się z nami, jeżeli po tym czasie pieniędzy wciąż nie widać na Twoim koncie.
  • Pamiętaj o różnicach stref czasowych. Im dalej na Zachód od nas (czyli od Londynu) jesteś - np. w Kalifornii - tym bardziej prawdopodobne, że potrwa o jeden dodatkowy dzień dłużej, zanim pieniądze do nas dotrą.Na tej samej różnicy czasu zyskasz później, wypłacając kiedyś pieniądze z konta w BullionVault - dotrą one do Ciebie prawdopodobnie jeszcze tego samego dnia, w którym złożyłeś zlecenie ich wypłacenia.
  • Weź pod uwagę, czy po drodze są jakieś święta - każde z nich także wydłuży drogę Twoich pieniędzy o jeden dzień. Brytyjskie dni wolne od pracy są dość łatwe do przewidzenia.Wypadają one 25 i 26 grudnia, 1 stycznia, Piątek i Poniedziałek Wielkanocny, zwykle także pierwszy i ostatni poniedziałek maja i ostatni poniedziałek sierpnia.
  • Pamiętaj o zweryfikowaniu swojej tożsamości w ciągu dwóch tygodni od zasilenia swojego konta.

Nasze pełne dane bankowe

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, nasze kompletne dane bankowe znajdują się tutaj.