Używamy plików cookie (w tym plików cookie stron trzecich) do zapamiętywania preferencji użytkownika, aby pomóc nam zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszych witryn oraz aby reklamy wyświetlane przez nas w witrynach stron trzecich były bardziej trafne. Więcej informacji na temat plików cookie znajdziesz w sekcji dotyczącej polityki prywatności oraz w regulaminie plików cookie.
W celu zaakceptowania naszej polityki plików cookie, klikniij 'Akceptuję' lub wybierz 'Opcje', aby ustawić swoje preferencje plików cookie.
OSTRZEŻENIE! Twoje konto w BullionVault jest "połączone" z Twoim kontem bankowym. Po przesłaniu nam pieniędzy po raz pierwszy będziemy przyjmować kolejne wpłaty na Twoje konto w BullionVault wyłącznie z tego samego konta bankowego i zazwyczaj będziemy przelewać środki z powrotem na to samo konto bankowe. ("Wyjątki mogą się pojawić, jeśli wydarzenia sprawią, że nie będziemy w stanie przelać Twoich środków do Twojego obecnego banku"). Te środki ostrożności są wymagane przez brytyjskie i międzynarodowe przepisy dotyczące przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz przez nas w celu poprawy bezpieczeństwa użytkowników.
Dowiedz się jak wpłacić środki zależnie od kraju Twojego banku oraz wybranej waluty
Przejdź do swojej bankowości internetowej (lub udaj się do lokalnego oddziału banku) i dokonaj płatności, korzystając z danych bankowych BullionVault opublikowanych na tej stronie. Upewnij się, że wysyłasz środki na konto bankowe BullionVault właściwe dla Twojego kraju i waluty.
Tytułem przelewu bankowego powinna być Twoja nazwa użytkownika w BullionVault. Pomoże nam to zidentyfikować płatność i zasilić konto BullionVault tak szybko, jak to możliwe.
Opcja ta jest dostępna dla większości banków brytyjskich (dla płatności w GBP) i ograniczonej liczby banków europejskich (dla płatności w EUR).
Pozwala to użytkownikom na zainicjowanie przelewu z BullionVault. Zostaną oni przekierowani bezpośrednio do swojej bankowości mobilnej, gdzie będą musieli jedynie sprawdzić i zatwierdzić szczegóły transakcji.
Szybki przelew bankowy jest obsługiwany przez TrueLayer, który jest regulowany przez Financial Conduct Authority (FCA) w Wielkiej Brytanii w zakresie inicjowania przelewów bankowych. TrueLayer nie zajmuje się obsługą środków — transakcja zostanie przeprowadzona bezpośrednio z Twojego banku do BullionVault. TrueLayer zapewnia BullionVault jedynie integrację z systemami banków.
Łatwe przelewy bankowe pojawią się na saldzie po tym, jak środki dotrą na nasze konto bankowe. Zazwyczaj jest to kwestia kilku sekund w przypadku banku brytyjskiego i następnego dnia roboczego w przypadku banku europejskiego.
Każdy szybki przelew bankowy wykorzystuje jednorazowy numer referencyjny płatności, który jest specyficzny dla danego przelewu. Pozwala nam to zidentyfikować przychodzącą płatność, dzięki czemu możemy jak najszybciej udostępnić Ci środki.
BullionVault akceptuje jedynie dolary amerykańskie, euro, funty brytyjskie i jeny japońskie. W przypadku innych walut:
Ewentualnie:
Mimo że Wielka Brytania opuściła Unię Europejską, pozostaje ona częścią Jednolitego Europejskiego Obszaru Płatniczego (SEPA). Nadal możesz wysyłać płatności w euro na nasze konto bankowe w euro z siedzibą w Londynie za pośrednictwem płatności SEPA.
Płatności SEPA zazwyczaj docierają następnego dnia roboczego, a banki zazwyczaj pobierają takie same opłaty, jak za krajowy przelew bankowy (zazwyczaj bezpłatny).
Używamy plików cookie do zapamiętywania preferencji użytkownika, rejestrowania odsyłaczy, poprawiania wydajności naszej witryny i zwiększania trafności reklam wyświetlanych w witrynach stron trzecich.
Preferencje plików cookie możesz aktualizować, za pomocą odnośnika 'Pliki cookie', który znajduje się na samym dole - w stopce strony BullionVault.
Przez pewien czas nie wykonałeś żadnej czynności.
Dla Twojego własnego bezpieczeństwa za kilka minut zostaniesz wylogowany , jeżeli nie wykonasz żadnego ruchu.