Wykorzystujemy pliki cookie (ciasteczka) oraz pliki cookie stron trzecich (np. Google) w celu zapamiętania Twoich preferencji oraz, aby lepiej zrozumieć, jak użytkownicy BullionVault korzystają z naszej strony www -- tak, abyśmy mogli wprowadzać ulepszenia na bieżąco. Więcej informacji na temat plików cookie znajdziesz w sekcji dotyczącej polityki prywatności oraz w regulaminie plików cookie.
W celu zaakceptowania naszej polityki plików cookie, klikniij 'Akceptuję' lub wybierz 'Opcje', aby ustawić swoje preferencje plików cookie.
Otwórz nowe konto
Spróbuj sprzedać darmowy kruszec
Prześlij środki
Zasil konto BullionVault przelewem bankowym
Kup złoto / srebro
W lokalizacjach podanych na platformie wymiany
Prześlij dokumenty walidacyjne
Prześlij kopię wyciągu z konta oraz kopię dowodu tożsamości
Rejestracja konta BullionVault zajmuje tylko chwilę. Możemy Ci z tym pomóc:
Biuro BullionVault jest czynne od poniedziałku do piątku od 10:00 do 18:30 (czasu polskiego).
Zarejestruj nowe konto, a otrzymasz 4 darmowe gramy srebra, aby przetestować działanie naszego serwisu. Zaraz po rejestracji, wyślemy Ci maila z potwierdzeniem Twojej nazwy użytkownika (loginu) i dodamy 4 gramy srebra na Twoje konto, które będą widoczne w sekcji Saldo.
Dane bankowe potrzebne do wykonania przelewu, znajdziesz na stronie "Pomoc" lub w sekcji TWOJE KONTO >> DEPOZYT.
Pamiętaj, aby w tytule przelewu podać swój login BullionVault, ponieważ na jego podstawie nasz system przypisuje srodki do odpowiedniego konta. Kiedy środki zostaną zaksięgowane na Twoim koncie BullionVault, wyślemy Ci automatycznego maila z powiadomieniem.
Czas realizacji przelewu może się różnić w zależności od tego, z którego kraju przesyłasz środki.
Zlecenia zakpu metalu możesz zacząć składać, kiedy Twoje środki pieniężne zostaną zaksięgowane na koncie BullionVault i są widoczne w sekcji Saldo. Zlecenie zakupu możesz złożyć bezpośrednio z tej właśnie strony - zgodnie z instrukcjami zamieszczonymi poniżej.
Wybierz skarbiec z menu "Kupuj po najlepszej cenie". [1]
Na panelu zleceń powinna się wtedy wyświetlić informacja (w czerwonym kolorze) potwierdzająca, że Twoje zlecenie zostało w pełni zrealizowane. Chwilę potem, na Twój adres email zostanie przesłany email ze szczegółowym potwierdzeniem zakupu w załączniku. Nie zapomnij się z nim zapoznać.
Może się zdarzyć, że po kliknięciu na przycisk "Zatwierdź", Twoje zlecenie nie zostanie zrealizowane lecz pozostanie aktywne. Na panelu zleceń wyświetli się wtedy komunikat z odpowiednią informacją. (UWAGA: Pamiętaj, że nie zawsze Twoje zlecenie zakupu musi zostać zrealizowane. Wszystko zależy od tego jak wrażliwy [zmienny] jest rynek w momencie składania zlecenia i od tego jak szybko zmieniją się ceny).
Jeżeli złożone przez Ciebie zlecenie pozostaje aktywne - lecz nie zostało zrealizowane - możesz je wtedy anulować i złożyć kolejne. Równie dobrze możesz poczekać, aby przekonać się, czy za jakiś czas cena w wybranym przez Ciebie skrabcu nie zmieni się na Twoją korzyść i czy zlecenie nie zostanie wypełnione - decyzja należy do Ciebie.
Pamiętaj, aby następnie sprawdzić Saldo swojego konta i ponownie upewnić się czy ilość dostępnych środków na koncie się zgadza. Kiedy zlecenie zakupu zostanie zrealizowane, część srodków powinna nadal być dostepna na Twoim koncie. Możesz ją przeznaczyć na pokrycie opłat za przechowanie kruszcu. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami na temat opłat.
Poczytaj więcej na temat sposobów kupowania złota i srebra lub zapoznaj się z naszym przewodnikiem po platformie wymiany (kliknij na odnośnik "Co to jest platforma wymiany" na stronie platformy).
We assign new accounts a trial 4 grams of silver and a small amount of cash so that new users can try out buying and selling on BullionVault before funding, if they wish.
W celu walidacji konta, prześlij dokumenty potwierdzające Twoją tożsamość i dane konta bankowego, które zostanie połączone z kontem BullionVault. Dokumenty powinny zostać przesłane w formie elektronicznej i są wymagane z dwóch powodów:-
Dokumenty walidacyjne należy przesłać najpóźniej w ciągu 2 tygodni od daty pierwszego przelewu bankowego. Oczywiście, jeżeli wolisz, konto możesz walidować zanim wpłacisz pieniądze.
Po zakupieniu kruszcu:-
Serdecznie witamy w BullionVault!
BullionVault Ltd © 2023
Używamy plików cookie w celu zapamiętania Twoich preferencji użytkownika, w celu zarządzania bazą użytkowników polecających nasze usługi oraz w celu wprowadzania ulepszeń w serwisie internetowym BullionVault. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie plików cookie.
Wybierz odpowiednią opcję poniżej i zapisz swoje preferencje.
Preferencje plików cookie możesz aktualizować, za pomocą odnośnika 'Pliki cookie', który znajduje się na samym dole - w stopce strony BullionVault.
Przez pewien czas nie wykonałeś żadnej czynności.
Dla Twojego własnego bezpieczeństwa za kilka minut zostaniesz wylogowany , jeżeli nie wykonasz żadnego ruchu.