Najczęściej zadawane pytania, ogólne informacje i przewodnik "krok po kroku"

Jak zacząć?

Rejestracja konta BullionVault zajmuje tylko chwilę. Możemy Ci z tym pomóc:

  • za pomocą czatu internetowego (kliknij na przycisk w górnej części ekranu, aby uruchomić czat); lub
  • telefonicznie (skontaktuj się z nami pod numerem +44 (0)208-6000-130 z Wielkiej Brytanii i reszty świata) lub 1-888-908-2858 z USA i Kanady).
  • mailowo (napisz do nas na adres info@BullionVault.com

Biuro BullionVault jest czynne od poniedziałku do piątku od 10:00 do 18:30 (czasu polskiego).

Zarejestruj nowe konto przez Internet

Zarejestruj nowe konto, a otrzymasz 4 darmowe gramy srebra, aby przetestować działanie naszego serwisu. Zaraz po rejestracji, wyślemy Ci maila z potwierdzeniem Twojej nazwy użytkownika (loginu) i dodamy 4 gramy srebra na Twoje konto, które będą widoczne w sekcji Saldo.

Zasil konto za pomocą przelewu bankowego

Dane bankowe potrzebne do wykonania przelewu, znajdziesz na stronie "Pomoc" lub w sekcji TWOJE KONTO >> DEPOZYT.

Pamiętaj, aby w tytule przelewu podać swój login BullionVault, ponieważ na jego podstawie nasz system przypisuje srodki do odpowiedniego konta. Kiedy środki zostaną zaksięgowane na Twoim koncie BullionVault, wyślemy Ci automatycznego maila z powiadomieniem.

Czas realizacji przelewu może się różnić w zależności od tego, z którego kraju przesyłasz środki.

Złóż zlecenie zakupu kruszcu na platformie wymiany

Zlecenia zakpu metalu możesz zacząć składać, kiedy Twoje środki pieniężne zostaną zaksięgowane na koncie BullionVault i są widoczne w sekcji Saldo. Zlecenie zakupu możesz złożyć bezpośrednio z tej właśnie strony - zgodnie z instrukcjami zamieszczonymi poniżej.

  • Wybierz skarbiec z menu "Kupuj po najlepszej cenie". [1]

  • Na panelu zleceń, po prawej stronie ekranu, automatycznie wyswietli się maksymalna ilość metalu, którą możesz kupić za dostępną walutę.[2]
  • Aby kontynuować kliknij na przycisk KUPUJ, następnie ponownie sprawdź szczegóły zlecenia i wciśnij ZATWIERDŹ. Twoje zlecenie zostanie wtedy złożone.[3]

Na panelu zleceń powinna się wtedy wyświetlić informacja (w czerwonym kolorze) potwierdzająca, że Twoje zlecenie zostało w pełni zrealizowane. Chwilę potem, na Twój adres email zostanie przesłany email ze szczegółowym potwierdzeniem zakupu w załączniku. Nie zapomnij się z nim zapoznać.

Może się zdarzyć, że po kliknięciu na przycisk "Zatwierdź", Twoje zlecenie nie zostanie zrealizowane lecz pozostanie aktywne. Na panelu zleceń wyświetli się wtedy komunikat z odpowiednią informacją. (UWAGA: Pamiętaj, że nie zawsze Twoje zlecenie zakupu musi zostać zrealizowane. Wszystko zależy od tego jak wrażliwy [zmienny] jest rynek w momencie składania zlecenia i od tego jak szybko zmieniją się ceny).

Jeżeli złożone przez Ciebie zlecenie pozostaje aktywne - lecz nie zostało zrealizowane - możesz je wtedy anulować i złożyć kolejne. Równie dobrze możesz poczekać, aby przekonać się, czy za jakiś czas cena w wybranym przez Ciebie skrabcu nie zmieni się na Twoją korzyść i czy zlecenie nie zostanie wypełnione - decyzja należy do Ciebie.

Pamiętaj, aby następnie sprawdzić Saldo swojego konta i ponownie upewnić się czy ilość dostępnych środków na koncie się zgadza. Kiedy zlecenie zakupu zostanie zrealizowane, część srodków powinna nadal być dostepna na Twoim koncie. Możesz ją przeznaczyć na pokrycie opłat za przechowanie kruszcu. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami na temat opłat.

Poczytaj więcej na temat sposobów kupowania złota i srebra lub zapoznaj się z naszym przewodnikiem po platformie wymiany (kliknij na odnośnik "Co to jest platforma wymiany" na stronie platformy).

We assign new accounts a trial 4 grams of silver and a small amount of cash so that new users can try out buying and selling on BullionVault before funding, if they wish.

Prześlij dokumenty potrzebne do walidacji konta

W celu walidacji konta, prześlij dokumenty potwierdzające Twoją tożsamość i dane konta bankowego, które zostanie połączone z kontem BullionVault. Dokumenty powinny zostać przesłane w formie elektronicznej i są wymagane z dwóch powodów:-

  • Wymogi prawne: firma BullionVault jest zobowiązana do weryfikacji tożsamości swoich klientów.
  • Wymogi praktyczne: potwierdzenie danych bankowych, używanych do wypłat środków wzmaga bezpieczeństwo Twojego konta; kiedy zdecydujesz się sprzedać metal i wypłacić środki, pieniądze trafiają na to samo konto, z którego zostały wpłacone.

Dokumenty walidacyjne należy przesłać najpóźniej w ciągu 2 tygodni od daty pierwszego przelewu bankowego. Oczywiście, jeżeli wolisz, konto możesz walidować zanim wpłacisz pieniądze.

Dodatkowo...

Po zakupieniu kruszcu:-

Serdecznie witamy w BullionVault!