Używamy plików cookie (w tym plików cookie stron trzecich) do zapamiętywania preferencji użytkownika, aby pomóc nam zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszych witryn oraz aby reklamy wyświetlane przez nas w witrynach stron trzecich były bardziej trafne. Więcej informacji na temat plików cookie znajdziesz w sekcji dotyczącej polityki prywatności oraz w regulaminie plików cookie.
W celu zaakceptowania naszej polityki plików cookie, klikniij 'Akceptuję' lub wybierz 'Opcje', aby ustawić swoje preferencje plików cookie.
W przeciągu dwóch tygodni od utworzenia Twojego konta musimy je zatwierdzić (nazywamy to "walidacją"). W tym celu potrzebujemy od Ciebie dokumentów potwierdzających Twoją tożsamość i dostarczających szczegółowych informacji o Twoim koncie bankowym.Są po temu dwa zasadnicze powody: natury prawnej i praktycznej.
Prawny: jako BullionVault jesteśmy prawnie zobligowani ustalać tożsamość naszych klientów.
Praktyczny: zarówno BullionVault, jak i Ty sam, jesteśmy wszyscy znacznie bezpieczniejsi, jeśli już na początku ustalimy, gdzie mają w przyszłości trafiać pieniądze - gdybyś np. sprzedał złoto i chciał wypłacić swoje środki.
Są dwa sposoby potwierdzenia tożsamości i "walidacji" konta. Wolimy, abyś zrobił to online, za pośrednictwem naszej strony. Dla tych, którzy nie mogą tego wykonać w ten sposób, oferujemy jednak zapasową metodę za pośrednictwem poczty.
Jeżeli obsługa skanera czy aparatu cyfrowego nie sprawia Ci większego problemu, a odpowiednie dokumenty masz pod ręką, nie powinno Ci to zabrać więcej niż 10 minut. Twoje dane zostaną sprawdzone w ciągu kilku dni, o czym zostaniesz poinformowany mailem.
By potwierdzić swą tożsamość online, zaloguj się do swojego konta w BullionVault, wybierz TWOJE KONTO, a następnie WALIDACJA i podążaj za wskazówkami.
Poprosimy Cię o przesłanie skanów lub cyfrowych fotografii następujących dokumentów:
Dowód tożsamości.
Paszport lub dowód osobisty, ewentualnie prawo jazdy lub inny oficjalny dokument potwierdzający tożsamość z wyraźną fotografią. W przypadku rachunków wspólnych, kont biznesowych i rachunków powierniczych możemy wymagać więcej niż jednego dokumentu tożsamości (np. paszporty prezesów firmy w przypadku kont biznesowych).
Wyciąg z konta bankowego.
Ostatni wyciąg z konta bankowego, którego użyłeś/będziesz używać do zasilania konta w BullionVault. Wyciąg musi pokazywać nazwę banku, nazwę posiadacza konta, adres, numer rachunku/IBAN oraz kod oddziału bankowego/BIC/SWIFT/sort code (w przypadku Anglii)/ABA number (w przypadku USA). Wszystkie te dane są potrzebne, abyśmy mogli przesłać pieniądze z powrotem na Twoje konto. Jeżeli Twój bank nie przyjmuje przelewów bezpośrednio, lecz za pośrednictwem tzw. banku korespondenta, potrzebne będą również jego dane i należy je sproawdzić ze swoim bankiem.Jeśli zasiliłeś już swoje konto w BullionVault i możliwe jest dostarczenie wyciągu z konta, na którym widoczny jest przelew, prosimy o jego przesłanie.
Konta spółek i funduszy powierniczych: dowód tożsamości prawnej.
Świadectwo zarejestrowania spółki, licencja handlowa lub podobny dokument potwierdzający tożsamość prawną firmy / funduszu powierniczego. W przypadku firm / spółek potrzebna będzie lista wszystkich udziałowców.
UWAGA:Dokumenty powinny zostać przesłane w wersji elektronicznej. Akceptujemy różne formaty plików, ale najlepiej przesłać pliki JPG lub PDF.
Gdy tylko Twoja tożsamość zostanie potwierdzona, wyślemy Ci maila. Oprócz tego możesz cały czas śledzić proces zatwierdzania swojego konta, logując się i zaglądając do sekcji WALIDACJA w sub-menu TWOJEGO KONTA.
Jeżeli ktoś z Twojej rodziny lub przyjaciół ma, możesz poprosić go o zeskanowanie Twoich dokumentów dla Ciebie. Obecnie taką usługę oferuje także większość kafejek internetowych.
Równie dobry może być także aparat cyfrowy czy nawet aparat w telefonie komórkowym, jeśli tylko dysponuje on wysoką rozdzielczością. Jeżeli nie posiadasz żadnego z nich, powtierdź swoją tożsamość pocztą.
Zwykle akceptujemy print screen wykonany z Twojego internetowego konta bankowego, pod warunkiem, że zawiera wszystkie potrzebne dane: Twoje nazwisko, adres, numer konta i branch code dane do przelewów międzynarodowych. bankowość internetowa często nie pokazuje tych wszystkich informacji na jednej stronie, wówczas zrób po prostu kilka print screenów i wklej je wszystkie w dokument programu Word.
Ewentualnie możesz to zrobić drogą pocztową.
Zapoznaj się z naszymi ogólnymi wskazówkami dotyczącymi elektronicznego przesyłania dokumentów.
Nie. Z emailem wiążą się dwa problemy: nie jest bezpieczny i nie ma żadnej gwarancji, że osoba wysyłająca jest tą, za którą się podaje. Ładowanie dokumentów (ich upload) za pośrednictwem naszej strony rozwiązuje obydwa problemy. Ich przesył jest zabezpieczony bardzo skutecznymi technikami szyfrującymi i automatycznie łączy dokumenty z właścicielem konkretnego, zabezpieczonego hasłem konta w BullionVault.
Każdy proces "walidacji" jest sprawdzany ręcznie zanim zostanie zatwierdzony w systemie. Od momentu ich wysłania, prosimy o pięć dni roboczych na ich sprawdzenie. (Oczywiście potrwa to dłużej, jeśli dokumenty wysłałeś pocztą).
Jeżeli po upływie tego czasu wciąż nic nie otrzymałeś, powienieś jeszcze raz dokładnie sprawdzić skrzynkę poczty elektronicznej (np. folder SPAM). Gdyby jakiś powód rzeczywiście utrudniał nam szybką walidację Twojego konta, zawsze wysyłamy maila wyjaśniającego, na czym polega problem i jak postępować.
Jeżeli wciąż masz wątpliwości, skontaktuj się z nami.
Możesz. Nie możesz natomiast pobrać pieniędzy ani złota, dopóki nie dokonasz "walidacji".
Możesz. Wielu klientów woli załatwić wszystkie formalności zanim zasilą konto.
Dla większości użytkowników proces potwierdzania tożsamości ("walidacji" konta) jest łatwy i bezbolesny. Trzeba jednak pamiętać, że mamy klientów w ponad 175 krajach, korzystających z setek różnych banków, dokumenty tożsamości, wyciągi z konta czy dane do przelewów bankowych niekiedy różnią się pomiędzy nimi ogromnie. Nie jesteśmy więc w stanie być z góry przygotowani na każdą okoliczność, która może z tego niespodziewanie wyniknąć. W razie jakichkolwiek trudności po prostu skontaktuj się z nami. Potwierdzenie Twojej tożsamości jest dla nas niezbędne, ale zawsze służymy pomocą, jak to przeprowadzić.
Używamy plików cookie do zapamiętywania preferencji użytkownika, rejestrowania odsyłaczy, poprawiania wydajności naszej witryny i zwiększania trafności reklam wyświetlanych w witrynach stron trzecich.
Preferencje plików cookie możesz aktualizować, za pomocą odnośnika 'Pliki cookie', który znajduje się na samym dole - w stopce strony BullionVault.
Przez pewien czas nie wykonałeś żadnej czynności.
Dla Twojego własnego bezpieczeństwa za kilka minut zostaniesz wylogowany , jeżeli nie wykonasz żadnego ruchu.