Najczęściej zadawane pytania, ogólne informacje i przewodnik "krok po kroku"

Jak zamknąć konto?

Zamknięcie konta jest ostateczne. Jeśli chcesz w przyszłości ponownie zainwestować, zawsze możesz zostawić swoje konto na jakiś czas puste, ale wciąż otwarte. Konto, na którym nie znajduje się żaden metal, nie będzie obciążone żadnymi opłatami i w normalnych okolicznościach nie zamkniemy go inaczej niż na Twoje wyraźne polecenie. Jeśli nie chcesz w międzyczasie otrzymywać od BullionVault wiadomości drogą emailową, zawsze możesz taką preferencję w Ustawieniach Twojego konta.

Co robić?

  1. Zaloguj się na konto. Sprzedaj cały swój metal, anuluj wszystkie otwarte zlecenia i zleć wypłatę środków. Jeśli na zamykanym koncie pozostaną jakieś środki, przekażemy je organizacji charytatywnej zajmującej się dziećmi.
  2. Na adres info@BullionVault.com wyślij maila, pisząc z adresu email, który zarejestrowany jest na koncie w BullionVault. W wiadomości potwierdź login swojego konta i prośbę o jego zamknięcie.

Co się dzieje potem?

  • Pocztą elektroniczną otrzymasz wiadomość potwierdzającą zamknięcie Twojego konta. Możesz otrzymywać od nas jakąś korespondencję elektroniczną jeszcze przez 48 godzin.
  • Końcowy wyciąg Twojego konta zostanie wysłany pod koniec miesiąca na adres email zarejestrowany na Twoim koncie.
  • Zamknięcie konta nie będzie obciążone żadną opłatą. Po końcowym wyciągu z konta przestaniesz także otrzymywać korespondencję z BullionVault.