BullionVault w prasie i w mediach
BullionVault w mediach

Challenges: BullionVault Numerem Jeden

LONDYN, 26 stycznia 2012 — francuski magazyn ekonomiczny "Challenges" uznał BullionVault za usługę "numer jeden" dla inwestorów, którzy pragną kupić i posiadać fizyczne złoto.

Tygodnik, wydawany przez grupę Pedriel, chwalący się obecnie nakładem 285 000 egzemplarzy, opublikował liste pięciu serwisów internetowych sprzedających fizyczne złoto klientom z Francji. Zestawiająca je tabela jasno pokazuje, że ofertę BullionVault charakteryzują bezkonkurencyjnie najniższe koszty. Stawki prowizji nie wyższe niż 0,8% oraz koszty przechowywania na poziomie 0,12% rocznie zagwarantowały BullionVault tytuł "numer jeden" w zestawieniu pisma "Challenges".

Redaktor "Challenges" Eric Tréguier zwraca uwagę, że Francuzi ponownie odkryli siłę przyciągania żółtego metalu, w dążeniu do ratowania swoich oszczędności. Zwraca uwagę, że instrumenty stricte finansowe oparte na kursie złota są ryzykowne i nie oferują zalet fizycznego metalu. Popularne monety wiążą się jendak z dość wysokim kosztem inwestowania.

Tréguier doradza fizyczne złoto przechowywane w profesjonalnych skarbcach, przechowywane pod nazwiskiem inwestora raczej, zamiast formy ujętej w strukturę trustu.

Magazyn dostępny jest tutaj.

Źródło: 
Challenges

    Złoto - Przez Internet po aktualnych cenach.