Queen's Award

"Za sprawą innowacji BullionVault [...] inwestorzy prywatni mogą mieć dostęp, po rozsądnych cenach, do profesjonalnego rynku złota w Londynie. Do czasu tej innowacji, z powodu wysokich minimalnych progów transakcji, rynek był praktycznie niedostępny dla inwestorów prywatnych, których możliwości były ograniczone do obciążonego wysokimi marżami rynku monet. By innowacja stała się możliwa, firma rozwinęła technologię internetową umożliwiającą kupowanie i sprzedawanie złota 24h na dobę, bez udziału pośrednika, a także codzienne publikowanie informacji mających na celu upewnienie klientów, że ich złoto jest bezpieczne i do ich dyspozycji."
- Queen's Awards for Enterprise, kategoria Innowacja, 2009






"Nagrodzony po raz pierwszy w kategorii Handel międzynarodowy, laureat zwiększył swój eksport o 140% w ciągu trzech ostatnich lat. Będąc już posiadaczem Queen's Award za innowacje, firma wciąż demonstruje wysoki poziom innowacji wywierający wpływ wpływ nie tylko na swój własny sektor, ale także na bankowość. Firma poczyniła ogromne inwestycje w technologie oparte na funkcjonowaniu w sieci, jak również wielojęzyczny personel, by wypromować i zarządzać 24h/7 dni w tygodniu obrotem metali szlachetnych. BullionVault w wyrafinowany sposób podchodzi do marketingu w internecie, zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym, co, w połączeniu z wysokim stopniem analizy rynku, przyciągnęło już użytkowników ze 150 krajów."
- Queen's Awards for Enterprise, kategoria Handel Międzynarodowy, 2013