BullionVault w prasie i w mediach
BullionVault w mediach

Associated Press: Domy handlowe Harrods dodają sztabki złota do swojego luksusowego wizerunku

LONDYN, 15 października 2009 — BullionVault, wiodący światowy internetowy dostawca złota w informacjach prasowych dotyczących nowego działu wyspecjalizowanego w złotym kruszcu w domu handlowym stanowiącym flagowy okręt sieci Harrodsa - na Knightsbridge w Londynie.

"Otoczenie finansowe rozpaliło wśród prywatnych inwestorów w Wielkiej Brytanii nowe zapotrzebowanie na fizyczne złoto" - Associated Press cytuje Chrisa Halla, szefa działu kruszcu w Harrodsie.

Komunikat AP, wykorzystany przez największe strony informacyjne - nie wyłaczając "New York Timesa", CBS, NBC, "Huffington Post", "Sydney Morning Herald", Sify w Indiach czy londyński "Times" - cytuje wypowiedź głównego analityka BullionVault Adriana Asha, udzielony z naszego biura w zachodnim Londynie.

"Fakt, że firma taka jak Harrods zainteresowała się fizycznym złotem, jest interesujący" - powiedział Ash.

"Pokazuje to, że złoto wraca do głównego nurtu..."

By przeczytać komentarz oraz poznać więcej szczegółów, zobacz jeden ze 130 artykułów na ten temat wymienianych tutaj przez Google.

Źródło
Associated Press

    Złoto - Przez Internet po aktualnych cenach.