BullionVault w prasie i w mediach
BullionVault w mediach

Associated Press: Domy handlowe Harrods dodają sztabki złota do swojego luksusowego wizerunku

LONDYN, 15 października 2009 — BullionVault, wiodący światowy internetowy dostawca złota w informacjach prasowych dotyczących nowego działu wyspecjalizowanego w złotym kruszcu w domu handlowym stanowiącym flagowy okręt sieci Harrodsa - na Knightsbridge w Londynie.

"Otoczenie finansowe rozpaliło wśród prywatnych inwestorów w Wielkiej Brytanii nowe zapotrzebowanie na fizyczne złoto" - Associated Press cytuje Chrisa Halla, szefa działu kruszcu w Harrodsie.

Komunikat AP, wykorzystany przez największe strony informacyjne - nie wyłaczając "New York Timesa", CBS, NBC, "Huffington Post", "Sydney Morning Herald", Sify w Indiach czy londyński "Times" - cytuje wypowiedź głównego analityka BullionVault Adriana Asha, udzielony z naszego biura w zachodnim Londynie.

"Fakt, że firma taka jak Harrods zainteresowała się fizycznym złotem, jest interesujący" - powiedział Ash.

"Pokazuje to, że złoto wraca do głównego nurtu..."

By przeczytać komentarz oraz poznać więcej szczegółów, zobacz jeden ze 130 artykułów na ten temat wymienianych tutaj przez Google.

Źródło: 
Associated Press

    Złoto - Przez Internet po aktualnych cenach.