Potrzebny Ci będzie dostęp do adresu email, zarejestrowanego na Twoim koncie. Jeśli nie masz już do niego dostępu, zadzwoń do nas pod numer +44 (0)208 6000 130 (w brytyjskich godzinach biurowych)
Uwaga: Jeśli wpłaciłeś już pieniądze i/lub wykonywałeś już jakieś operacje na koncie BullionVault, zadamy Ci serię pytań o szczegóły aktywności Twojego konta. By wskazać właściwe odpowiedzi, mogą Ci być potrzebne wyciągi z konta i kontrakty na poszczególne transakcje.
BullionVault umożliwi Ci ustawienie nowego hasła tylko pod warunkiem zweryfikowania, że konto naprawdę należy do Ciebie. Prosimy mieć na uwadze, że do procesu resetowania hasła mają zastosowanie zapisy naszego Regulaminu.
Pamiętaj, że jeżeli zresetujesz hasło, opcja uwierzytelnienia dwuskładnikowego zostanie wyłączona. Można ją uaktywnić ponownie w USTAWIENIACH konta BullionVault.